VRÁTENIE TOVARU, ZÁRUČNÁ DOBA, REKLAMÁCIA TOVARU ZAKÚPENÉHO NA INTERNETE

  1. Záručná doba začne plynúť odo dňa prevzatia tovaru, jej dĺžka je 24 mesiacov v prípade fyzických osôb - nepodnikateľov, v prípade podnikateľov s platným IČO sa riadime Obchodným zákonníkom, záručná doba je 12 mesiacov.
  2. Adresa spoločnosti EU electro s.r.o, Záhradnícka 46/A, Bratislava - mestská časť Ružinov 821 08, Slovenská republika neslúži ako adresa pre vrátenie tovaru a reklamácie.
  3. Adresa pre vrátenie tovaru v 14 dňovej lehote a reklamácie je: EU electro s.r.o, ulica Poľná 284/33, 95621 Jacovce.
  4. Ak máte v blízkosti našu prevádzku internetového oddelenia, prineste tovar k nám. Nezabudnite so sebou priniesť faktúru, ktorá slúži ako záručný list, alebo záručný list ak bol vydaný. V prípade, že nemáte možnosť doručiť reklamovaný tovar osobne, zašlite tovar na adresu Poľná 284/33, 95621 Jacovce.
  5. Zásielku odporúčame poistiť a posielať doporučene. Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme.
  6. Tovar môže byť použitý za účelom zistenia jeho povahy a vlastnosti; avšak nemalo by dôjsť k jeho zjavnému opotrebovaniu. Je potrebné myslieť na náklady, ktoré budeme mať s uvedením tovaru do pôvodného stavu. Kupujúci je povinný nahradiť predávajúcemu náklady spojené s uvedením tovaru do pôvodného stavu a vzniknutú škodu na tovare (napr. neúplný obsah, opotrebovaný alebo znečistený tovar a pod.). Účtovaniu týchto poplatkov predídete, ak tovar uvediete do pôvodného stavu sami (očistenie, skompletovaníe, správne zabalenie a pod.).
  7. Ak servisné stredisko reklamáciu odôvodnene nezamietne, závady budú v záručnej dobe bezplatne odstránené a výrobok bude dodaný späť k Vám.

Ak Vám vznikne právo na zrušenie kúpnej zmluvy, obráťte sa so žiadosťou na nás.

ČO S NEPOTVRDENÝM ZÁRUČNÝM LISTOM PRI NÁKUPE CEZ INTERNET?

Pri nákupe cez internet dostanete spolu s tovarom aj daňový doklad (faktúru) a nepotvrdený záručný list (pokiaľ sa k tovaru bežne dodáva, v opačnom prípade slúži na preukázanie záruky daňový doklad). Záručné listy dopredu nepotvrdzujeme, z dôvodu možnosti vrátenia tovaru zákazníkom do 14 odo dňa prevzatia tovaru.

  1. Záručný list Vám potvrdíme, ak nastane problém s tovarom. Nemusíte sa obávať žiadnych komplikácií. Ak budete potrebovať reklamovať tovar, záručný list je možné potvrdiť podľa postupu nižšie počas celej záručnej doby tovaru. Táto možnosť vyhovuje väčšine zákazníkov.

Postup pre potvrdenie záručných listov (pri reklamácií alebo 14 dní odo dňa prevzatia tovaru):

  1. Záručný list si môžete nechať potvrdiť tam, kde ste zakúpili tovar. Nezabudnite so sebou priniesť faktúru a dodací list.
  2. Potvrdenie záručného listu je možné aj poštou, zaslaním originálu záručného listu, kópie faktúry a dodacieho listu na adresu nižšie. Záručný list Vám potvrdíme a zašleme na Vašu poštovú adresu. Adresa pre potvrdenie záručných listov výrobkov, ktoré boli kúpené cez webovú stránku elektro21.sk

Počas záručnej doby má zákazník právo na bezplatné odstránenie vady po predložení tovaru vrátane príslušenstva, dokumentácie a návodu oprávnenému zástupcovi predávajúceho spolu so záručným listom alebo dokladom o zaplatení, ktorý slúži ako záručný list. Všetky záručné opravy sú v prípade, ak do času ich uplatnenia nezanikol nárok na uplatnenie záruky podľa nižšie uvedených podmienok, bezplatné.

Nárok na bezplatnú záručnú opravu kupujúcemu zaniká:

  • neoznámením zjavných vád pri prevzatí tovaru,
  • uplynutím záručnej doby tovaru,
  • mechanickým poškodením tovaru spôsobeným kupujúcim,
  • používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu,
  • neodborným zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar,
  • poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými normami alebo bezpečnostnými predpismi platnými v SR,
  • poškodením tovaru neodvrátiteľnými a/alebo nepredvídateľnými udalosťami,
  • poškodením tovaru náhodnou skazou a náhodným zhoršením,
  • neodborným zásahom, poškodením pri doprave, poškodením vodou, ohňom, statickou či atmosferickou elektrinou alebo iným zásahom vyššej moci,
  • zásahom do tovaru k tomu neoprávnenej osoby.

Predávajúci rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 10 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:

  1. odovzdaním opraveného tovaru,
  2. výmenou tovaru,
  3. vrátením kúpnej ceny tovaru,
  4. vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru,
  5. odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.

O výsledku reklamácie bude kupujúci informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania telefonicky a zároveň mu bude doručený prostredníctvom e-mailu, resp. doporučenou poštou reklamačný protokol.

EU electro s.r.o Záhradnícka 46/A, Bratislava - mestská časť Ružinov 821 08, Slovenská republika


Formulár pre odstúpenie od zmluvy


Poštovné zdarma

Pri nákupe nad 90€

Záruka

Servis alebo výmena

14 dňová garancia

vrátenia peňazí

Odborná montáž

podpora a poradenstvo